[Εκπαιδευτικοί και Ευρωπαϊκή Ένωση. Αντιλήψεις και Στάσεις των Ελλήνων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με την Ευρωπαϊκή Ταυτότητα και τις Επιδράσεις της Ευρωπαϊκής Πολιτικής στην Ελληνική Εκπαίδευση]
Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/3337 http://repository.edulll.gr/3337
Κεντρικός στόχος της έρευνας είναι η ανίχνευση (α) των εμπειριών των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με την Ευρώπη, (β) των γνώσεων γύρω από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τους θεσμούς της, (γ) των αντιλήψεων και των στάσεων των εκπαιδευτικών για την Ευρώπη, και (δ) του τρόπου πρόσληψης εκ μέρους τους των επιρροών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην ελληνική εκπαίδευση. Στην έρευνα συμμετείχαν 359 εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από 9 περιφέρειες και 29 νομούς της χώρας, με κύρια εκπροσώπηση των νομών Αθηνών, Ηρακλείου, Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Πρέβεζας, Ρεθύμνης, Σερρών και Χανίων. Τα δεδομένα πάνω στα οποία στηρίζονται τα ευρήματα της έρευνας προέκυψαν από τις απαντήσεις των εκπαιδευτικών του δείγματος στις ερωτήσεις ενός εκτεταμένου ερωτηματολογίου. Για την επεξεργασία των απαντήσεων ακολουθήθηκε κλασική ποσοτική ανάλυση με μεθόδους περιγραφικής και επαγωγικής στατιστικής.
Contributor
Thesis advisor: Μάρκου, Γεώργιος
Contractor
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
Ελληνική εκπαίδευση, Ευρωπαϊκή εκπαίδευση, Εκπαιδευτικοί
Type
Text (Thesis)
Scientific Coordinator
Μάρκου, Γεώργιος
Project Notes
Τίτλος Δράσης: Ηράκλειτος ΙΙ Τίτλος Πράξης: Εκπαιδευτικοί και Ευρωπαϊκή Ένωση. Αντιλήψεις και Στάσεις των Ελλήνων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με την Ευρωπαϊκή Ταυτότητα και τις Επιδράσεις της Ευρωπαϊκής Πολιτικής στην Ελληνική Εκπαίδευση