Full text | Date | Title | Organisation |
 | 2010 | 2ο Θέμα Η.Διάταξης: Έναρξη διαδικασίας εσωτερικής αξιολόγησης του τμήματος [Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού] | Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΥΠΟΕΡΓΟ 1) |
 | 2007 | Kλειδιά και αντικλείδια | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
 | 2007 | Kλειδιά και αντικλείδια: Διαφοροποιημένη παιδαγωγική | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
 | - | Mια «οικολογική» προσέγγιση της μουσικής ψυχολογίας και εκπαίδευσης των εφήβων | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
 | - | Oι ήχοι της φύσης και η φύση των ήχων | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
 | 2004 | Social marginalization, cultural diversity and education: teachers' representations of Greek-Gypsy identity | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2011 | Strong Performers and Successful Reformers in Education: Education Policy Advice for Greece = Καλύτερες Επιδόσεις και Επιτυχείς Μεταρρυθμίσεις στην Εκπαίδευση: Προτάσεις για την Εκπαιδευτική Πολιτική στην Ελλάδα | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
 | - | Αγγίζω τον ήχο, ακούω το χώρο | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
 | 2008 | Αγορά εργασίας και παιδεία | - |
 | 2003 | Αλβανική και Νεοελληνική: Προβλήματα των αλβανοφώνων κατά την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας |
 | - | Ανάπτυξη και Εικαστικός Σχεδιασμός Ιστοτόπων: Ε2-Λογισμικό | Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ |
 | 2008 | Αναφορά προόδου έργου ΕΠΕΑΕΚ – «Εκπαίδευση γονέων και εκπαιδευτικών γονέων με παιδιά με ειδικές ανάγκες» | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Εργαστήριο Κλινικής Νευροφυσιολογίας Π.Γ.Ν.Θ. «ΑΧΕΠΑ» |
 | 2008 | Αξιολόγηση του των υπερμεσικών ψηφιακών εφαρμογών με έμφαση στην αξιολόγηση της προόδου μαθητών που τις χρησιμοποίησαν και στην αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
 | - | Απογραφικό δελτίο διδάσκοντα | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
 | - | Απογραφικό δελτίο μαθήματος | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
 | 2010 | Αποτίμηση της μέχρι το 2010 ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό και οι προοπτικές της | - |
 | 2012 | [Ατομικά απογραφικά δελτία για μέλη του εκπαιδευτικού προσωπικού του τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας] | Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΥΠΟΕΡΓΟ 1) |
 | 2007 | Βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό για τα σχολικά εγχειρίδια μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης. Γυμνάσιο: Συμπληρωματικά φυλλάδια των σχολικών εγχειριδίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2007 | Βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό για τα σχολικά εγχειρίδια μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης. Δημοτικό: Συμπληρωματικά φυλλάδια των σχολικών εγχειριδίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2007 | Βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό για τα σχολικά εγχειρίδια μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης. ΕΠΑ.Λ./ΕΠΑ.Σ.: Συμπληρωματικά φυλλάδια των σχολικών εγχειριδίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |