Τελική έκθεση αξιολόγησης: Βαθμός διαπολιτισμικότητας του υποστηρικτικού εκπαιδευτικού υλικού της προηγούμενης φάσης του προγράμματος «ένταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση».
Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/93 http://repository.edulll.gr/93
Στόχος της έρευνας είναι να διερευνηθεί αν και σε ποιο βαθμό τα βοηθήματα που χρησιμοποιήθηκαν ως υποστηρικτικό υλικό στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση κατά τη διαδικασία ενίσχυσης της γλωσσικής διδασκαλίας σε παιδιά παλιννοστούντων και οικονομικών μεταναστών, στοχεύουν στην ένταξη και όχι στην αφομοίωση της πολιτισμικής ετερότητας από το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο των μαθητών. Κριτήριο για την επιλογή των υπό αξιολόγηση βοηθημάτων αποτέλεσαν δύο παράμετροι που αφορούν τη δομή και το περιεχόμενο αυτών των βιβλίων.