Δίνονται οι προδιαγραφές για την παραγωγή εντύπου και προτείνεται η παραγωγή βιβλίων που εισάγει το παιδί στην μικρογράμματη γραφή με το A’ τεύχος και στη μεγαλογράμματη γραφή με το B’ τεύχος. Το Α’ τεύχος περιλαμβάνει το βιβλίο του μαθητή (30 σελ) + οδηγίες για τον εκπαιδευτικό (20 σελ). Το Β’ τεύχος περιλαμβάνει το βιβλίο του μαθητή (30 σελ) + οδηγίες για τον εκπαιδευτικό (20 σελ). Επιχειρείται η συνδυαστική μέθοδος παλαιότερων και νεότερων μεθόδων εκμάθησης της γραφής. Έτσι, ενώ φαινομενικά επιχειρείται η έμφαση στη μορφή και την οπτική εκμάθηση των γραμμάτων ως μια γνωριμία με τα σύμβολα της ελληνικής γλώσσας(μορφήματα), αποσπασματικά και ανά σελίδα, η ιδέα της εισαγωγής ενός κεντρικού ήρωα (η “Σάρα, η Σαρανταποδαρούσα”) που εισάγει και νοηματικά το κάθε γράμμα μέσα από μια σύντομη αφήγηση παραπέμπει σε ολιστικές προσεγγίσεις των γραπτών συμβόλων μέσα από τη φυσική εκμάθηση της γλώσσας που είναι οι ολοκληρωμένες προτάσεις και ο συνδυασμός αυτών.