Το έργο έχει ως αντικείμενο την καταγραφή και ανάλυση των συστημάτων αξιολόγησης που εφαρμόζονται στα εκπαιδευτικά συστήματα των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τη διαμόρφωση προτάσεων που θα αφορούν την ανάπτυξη αντίστοιχων αξιόπιστων και λειτουργικών συστημάτων και μηχανισμών αξιολόγησης όλων των σημαντικών παραμέτρων της παρεχόμενης πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και της αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης από το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Η παρούσα έκθεση αποτελεί το πρώτο παραδοτέο της συνολικής μελέτης και εστιάζει σε δύο κυρίως σημεία: α) Στην αναλυτική περιγραφή των στόχων και του περιεχομένου της μελέτης, έτσι ώστε να υπάρχει σαφής οριοθέτηση του πλαισίου που θα κινηθεί το έργο σε επίπεδο καταγραφής και ανάλυσης δεδομένων όσο και σε επίπεδο προτάσεων., β) Στην αναλυτική περιγραφή της μεθοδολογίας υλοποίησης της μελέτης με την εξειδίκευση και χρονοπρογραμματισμό των επιμέρους εργασιών και βημάτων που απαιτούνται για την αποδοτική και αποτελεσματική ολοκλήρωσή της.
Συστήματα αξιολόγησης της εκπαίδευσης, Αξιολόγηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, Αξιολόγηση στην ελληνική εκπαίδευση, Συγκριτική αξιολόγηση ευρωπαϊκών συστημάτων, Εναλλακτικά μοντέλα