Στην παρούσα μελέτη χρησιμοποιήθηκαν συγκεντρωτικά δεδομένα από ερωτηματολόγια σχετικά με την αξιολόγηση διδασκόντων από τους φοιτητές, σε επίπεδο τάξης. Συγκρίνονται οι αξιολογήσεις μαθημάτων-διδασκόντων που προέρχονται από τους φοιτητές διαφορετικών εξαμήνων, διαφορετικών Τμημάτων, σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα της ημέρας, κλπ. Ένα ενδιαφέρον ζήτημα, για παράδειγμα, που προκύπτει ως συνέπεια αυτής της διαδικασίας, είναι ότι διαφορετικά Τμήματα εφαρμόζουν διαφορετικές διαδικασίες διδασκαλίας και βαθμολόγησης, ενώ το αντικείμενο της μελέτης του κάθε Τμήματος ποικίλλει επίσης. Επιπλέον η προσωπικότητα του δασκάλου, η εμφάνιση, η σχετική δυσκολία και ο φόρτος εργασίας των μαθημάτων, καθώς και οι αναμενόμενοι βαθμοί, είναι μερικοί από τους παράγοντες που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την αξιολόγηση από τους φοιτητές. Η μελέτη προτείνει μια μεθοδολογία για τη βελτίωση της αξιολόγησης των φοιτητών λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες που επηρεάζουν την αξιολόγηση.
Άξονας Προτεραιότητας 2: Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου Πράξη: ΜΟ.ΔΙ.Π» (Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Υποέργο: ΜΟ.ΔΙ.Π» (Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Παραδοτέο Πακέτο Εργασίας: Π.Ε.4 Μελέτες/Σύνδεση με την κοινωνία. Δράση Δ4.1: Συγγραφή μελετών που αφορούν επιμέρους παραμέτρους των εκπαιδευτικών και ερευνητικών δραστηριοτήτων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Όνομα παραδοτέου: Π4.1.3: Μεθοδολογίες μέτρησης της αξιολόγησης των διδασκόντων από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας