| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/299 http://repository.edulll.gr/299 |
|
Abstract | Στερεότυπα και δοξασίες που φαίνεται να διαμορφώνουν τις εμπειρίες, τις αντιλήψεις και τις στάσεις των μαθητών για τους τσιγγάνους. Το υλικό της παρούσας ενότητας αποτελεί µέρος των αποτελεσµάτων µιας εµπειρικής έρευνας, τα οποία έχουν διασκευαστεί µε σκοπό να υπηρετήσουν επιµορφωτικές ανάγκες εκπαιδευτικών της προσχολικής, πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης, αλλά και αντίστοιχες ανάγκες ευαισθητοποίησης του ευρύτερου κοινού γύρω από ζητήµατα παιδαγωγικής διαχείρισης της διαφορετικότητας στο σχολείο. Με τη βοήθεια του υλικού αυτού δίνεται η δυνατότητα στον ενδιαφερόµενο εκπαιδευτικό (και γενικότερα, στον πολίτη που έχει πρόσβαση σε αυτό), αλλά και στο επιµορφωτικό προσωπικό που επικοινωνεί µε εκπαιδευτικούς, να πληροφορηθεί γύρω από τα στερεότυπα και τις δοξασίες που µέσα από διάφορους επικοινωνιακούς δίαυλους και παιδαγωγικές πρακτικές βρίσκουν πρόσβαση και τελικά φαίνεται να διαµορφώνουν τις εµπειρίες, τις αντιλήψεις και τις στάσεις των µαθητών για τους Τσιγγάνους. |
Author/Creator | Γκότοβος, Αθανάσιος Ε. | Contributor | Editor: Ειρήνη-Σοφία Κιαπίδου
|
Licencee | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
Contractor | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
Language | Greek | Date | 2004 |
Extent | 101 pages |
Subject | αθίγγανος ανθρώπινες σχέσεις εκπαίδευση κοινωνική ενσωμάτωση κοινωνική ένταξη των μεταναστών κοινωνική ζωή κοινωνική προσαρμογή κοινωνική συμπεριφορά κοινωνικοοικονομικές συνθήκες κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες κοινωνικός αποκλεισμός μαθητής πολιτιστική διαφορά πολιτιστική κληρονομιά πολιτιστική ταυτότητα πολιτιστικός πλουραλισμός σχολική ζωή |
Keywords | Διαφορετικότητα, Ενσωμάτωση, Ερωτηματολόγιο, Ετερότητα, Ιδιοσυγκρασία, Κοινωνικές προκαταλήψεις, Κοινωνική ταυτότητα, Κοινωνικοοικονομικές δομές, Κοινωνικοποίηση, Κοινωνιογλωσσική ποικιλότητα, Μειονότητες, Περιθωριοποίηση, Πλουραλισμός, Πολιτισµική ταυτότητα, Πολιτιστική πολυφωνία, Πολιτιστική συνύπαρξη, Πολυγλωσσική κοινότητα, Πολυπολιτισμικότητα, Προέλευση, Προλήψεις, Προσαρμογή, Ρομά, Στερεότυπα, Σχολείο, Σχολική διαφοροποίηση, Τρόπος ζωής, Τσιγγάνοι, Τσιγγανόπαιδες | Spatial Coverage | Greece | Intended User Role | Professor | Notes | Το παρόν κείµενο αποτελεί επιµορφωτικό υλικό στα πλαίσια του προγράµµατος του ΥΠ.Ε.Π.Θ. «Ένταξη Τσιγγανοπαίδων στο Σχολείο», το οποίο υλοποιείται από το Πανεπιστήµιο Ιωαννίνων. Η παρουσία του κειµένου στο διαδίκτυο εξυπηρετεί επιµορφωτικές ανάγκες και ανάγκες ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών της προσχολικής, πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας υποχρεωτικής εκπαίδευσης, αλλά απευθύνεται και στο ευρύ κοινό. |
Type | Text (Study) |
|
|