| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/297 http://repository.edulll.gr/297 |
|
Abstract | Το υλικό που παρουσιάζεται στα πλαίσια της παρούσας ενότητας έχει προκύψει από την αξιοποίηση μέρους των αποτελεσμάτων μιας εμπειρικής έρευνας και έχει στόχο να υπηρετήσει επιμορφωτικές ανάγκες εκπαιδευτικών της προσχολικής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και αντίστοιχες ανάγκες ευαισθητοποίησης του ευρύτερου κοινού γύρω από ζητήματα παιδαγωγικής διαχείρισης της διαφορετικότητας στο σχολείο. Ταυτόχρονα το υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βοηθητικό υλικό για όσους εμπλέκονται σε διαδικασίες επιμόρφωσης και ευαισθητοποίησης ως επιμορφωτές ή εμψυχωτές. Με τη βοήθεια του υλικού αυτού δίνεται η δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο εκπαιδευτικό αλλά και στο επιμορφωτικό προσωπικό που επικοινωνεί ε εκπαιδευτικούς να πληροφορηθούν σχετικά ε τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις που υπάρχουν στην ελληνική οικογένεια (γονείς) γύρω από διάφορες κατηγορίες ατόμων ειδικότερα γύρω από τους Τσιγγάνους. Καθώς γίνονται τα τελευταία χρόνια εντατικές προσπάθειες εκ μέρους της πολιτείας να συντελεσθεί η εκπαιδευτική ένταξη των μαθητών ε τσιγγάνικη (ρόμικη) προέλευση έχει ιδιαίτερη σημασία για τους εκπαιδευτικούς να γνωρίζουν τι πιστεύει η μέση οικογένεια για τους Τσιγγάνους. |
Author/Creator | Γκότοβος, Αθανάσιος Ε. | Contributor | Editor: Κιαπίδου, Ειρήνη-Σοφία
|
Licencee | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
Contractor | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
Language | Greek | Date | 2004 |
Extent | 101 pages |
Subject | αθίγγανος ανθρώπινες σχέσεις έθιμα και παραδόσεις εθνική μειονότητα εθνικισμός εκπαίδευση εκπαιδευτική πολιτική κοινωνική ενσωμάτωση κοινωνική ένταξη των μεταναστών κοινωνική ζωή κοινωνική προσαρμογή κοινωνική συμπεριφορά κοινωνικοοικονομικές συνθήκες κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες κοινωνικός αποκλεισμός οικογένεια πολιτιστική αφομοίωση πολιτιστική διαφορά πολιτιστική κληρονομιά πολιτιστική ταυτότητα πολιτιστικός πλουραλισμός ρατσισμός |
Keywords | Διαφορετικότητα, Εθνική ταυτότητα, Εθνικισμός, Εθνοκεντρισμός, Εθνοτική ταυτότητα, Ενσωμάτωση, Ετερότητα, Ιδιοσυγκρασία, Κοινωνικές προκαταλήψεις, Κοινωνική ταυτότητα, Κοινωνικοοικονομικές δομές, Κοινωνικοποίηση, Κοινωνιογλωσσική ποικιλότητα, Μειονότητες, Οργάνωση τσιγγάνικης κοινωνίας, Πλουραλισμός, Πολιτισµική ταυτότητα, Πολιτιστική πολυφωνία, Πολιτιστική συνύπαρξη, Πολυγλωσσική κοινότητα, Πολυπολιτισμικότητα, Προέλευση, Προλήψεις, Προσαρμογή, Ρομά, Στερεότυπα, Σχολείο, Σχολική διαφοροποίηση, Τρόπος ζωής, Τσιγγάνοι, Τσιγγανόπαιδες, Χαρακτηριστικά, Περιθωριοποίηση, Ερωτηματολόγιο | Spatial Coverage | Greece | Intended User Role | Professor | Notes | Το παρόν κείµενο αποτελεί επιµορφωτικό υλικό στα πλαίσια του προγράµµατος του ΥΠ.Ε.Π.Θ. «Ένταξη Τσιγγανοπαίδων στο Σχολείο», το οποίο υλοποιείται από το Πανεπιστήµιο Ιωαννίνων. Η παρουσία του κειµένου στο διαδίκτυο εξυπηρετεί επιµορφωτικές ανάγκες και ανάγκες ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών της προσχολικής, πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας υποχρεωτικής εκπαίδευσης, αλλά απευθύνεται και στο ευρύ κοινό. |
Type | Text (Study) |
|
|