| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/282 http://repository.edulll.gr/282 |
|
Abstract | Η µελέτη εντάσσεται στο πλαίσιο καταγραφής και ανάλυσης των στοιχείων που σκιαγραφούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του τσιγγάνικου πληθυσµού στη χώρα µας, τα οποία και θα χρησιµεύσουν στη διαµόρφωση εκπαιδευτικής πολιτικής για τα τσιγγανόπαιδα. Η µελέτη της εκπαίδευσης των τσιγγανοπαίδων, η ερµηνεία της σηµερινής κατάστασης και η διαµόρφωση πολιτικής για την εκπαίδευση των Τσιγγάνων προϋποθέτουν τη µελέτη των επιµέρους παραγόντων που εµπλέκονται σε αυτή και την επηρεάζουν. Οι παράγοντες αυτοί είναι: το ΥΠ.Ε.Π.Θ., οι Τσιγγάνοι γονείς, οι εκπαιδευτικοί, οι µαθητές Τσιγγάνοι - µη Τσιγγάνοι, το κοινωνικό περιβάλλον. Η συγκεκριµένη έρευνα ασχολείται µε το συντελεστή “Τσιγγάνοι γονείς” και προσπαθεί να αναζητήσει στοιχεία που συνθέτουν τον τρόπο ζωής και συµπεριφοράς των νέων Τσιγγάνων, µε στόχο τα στοιχεία αυτά να χρησιµοποιηθούν στη διαµόρφωση πολιτικής ή την προσαρµογή της εκπαιδευτικής πολιτικής στον τοµέα της εκπαίδευσης των τσιγγανοπαίδων. |
Author/Creator | Παπακωνσταντίνου, Γ.; Βασιλειάδου, Μ.; Παυλή-Κορρέ, Μ. | Contributor | Editor: Λευθεριώτου, Πιέρα
; Κιαπίδου, Ειρήνη-Σοφία
Other: Βέµη, Νεκταρία
; Δηµητρίου, Μαρία
; Ιατράκη, Ελισάβετ
; Ιωαννίδου, Μαριλένα
; Κορδονούρη, Μαρία
; Κούρκουλου, Καλλιόπη
; Πρεβεζάνος, Χρήστος
Monitor or Contractor: Γκότοβος, Αθανάσιος Ε.
|
Licencee | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
Contractor | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
Language | Greek | Date | 2004 |
Extent | 151 pages |
Subject | αθίγγανος εκπαιδευτική πολιτική κοινωνική ενσωμάτωση κοινωνική ένταξη των μεταναστών κοινωνική ζωή κοινωνική προσαρμογή κοινωνική συμπεριφορά κοινωνικοοικονομικές συνθήκες κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες κοινωνικός αποκλεισμός οικογένεια πολιτιστική αφομοίωση πολιτιστική διαφορά πολιτιστική ταυτότητα πρόσβαση στην εκπαίδευση διακινούμενος εργαζόμενος |
Keywords | Δηµογραφικά στοιχεία, Διαπολιτισµική εκπαίδευση, Διαφορετικότητα, Εθνολογικά στοιχεία, Επίπεδο εκπαίδευσης, Ετερότητα, Ιδιοσυγκρασία, Κοινωνική οργάνωση, Κοινωνική ταυτότητα, Κοινωνικοοικονομικές δομές, Κοινωνικοποίηση, Μετακίνηση, Οικογενειακή δοµή, Οικονοµική κατάσταση, Οργάνωση τσιγγάνικης κοινωνίας, Πολιτισµική ταυτότητα, Ρομά, Σχολείο, Σχολική διαφοροποίηση, Τρόπος ζωής, Τσιγγάνικη γλώσσα, Τσιγγάνοι, Τσιγγανόπαιδες, Χαρακτηριστικά | Spatial Coverage | Greece | Intended User Role | Professor | Notes | Το παρόν κείµενο αποτελεί επιµορφωτικό υλικό στα πλαίσια του προγράµµατος του ΥΠ.Ε.Π.Θ. «Ένταξη Τσιγγανοπαίδων στο Σχολείο», το οποίο υλοποιείται από το Πανεπιστήµιο Ιωαννίνων. Η παρουσία του κειµένου στο διαδίκτυο εξυπηρετεί επιµορφωτικές ανάγκες και ανάγκες ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών της προσχολικής, πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας υποχρεωτικής εκπαίδευσης, αλλά απευθύνεται και στο ευρύ κοινό. |
Type | Text (Study) |
|
|