9η Διδακτική ενότητα- Μέρος Β'.Ο ρόλος και η συμβολή των νέων τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην οργάνωση, διοίκηση των τουριστικών επιχειρήσεων και στη διαχείριση των τουριστικών προορισμών
Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/2222 http://repository.edulll.gr/2222
Το δεύτερο μέρος αναλύει την έννοια και τις λειτουργίες του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMO), εξηγεί τη σημασία του e-business, αποσαφηνίζει τον τρόπο συγκρότησης ενός πλάνου e-business για προορισμούς και παραθέτει συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για τη διαχείριση των πληροφοριών σχετικά με τον προορισμό. Επίσης, παρουσιάζει συνοπτικά τη σημασία και τον ρόλο του e-marketing και του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τουρισμό (e-tourism), επισημαίνοντας τα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν την εικόνα και προσδιορίζουν την φήμη ενός τουριστικού προορισμού