Στο παραδοτέο αυτό περιγράφεται το σύνολο των ρόλων και των λειτουργιών του Γραφείου Αρωγής Χρηστών που υποστηρίζει το έργο «ΑΤΛΑΣ» προσφέροντας υπηρεσίες σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (Φοιτητές, Γραφεία Πρακτικής Άσκησης Ιδρυμάτων, Φορείς Υποδοχείς) σε οποιοδήποτε θέμα άπτεται του έργου. Γίνεται απαρίθμηση και συνοπτική ανάλυση των καθηκόντων του Γραφείου Αρωγής Χρηστών και αναλύονται οι ενέργειες που επιτελεί σε τακτική βάση ή ενέργειες που υπαγορεύτηκαν σε ειδικές περιστάσεις κατά την εξέλιξη του έργου. Για τις τελευταίες γίνεται ειδική αναφορά στο παραδοτέο αυτό και αφορά ενέργειες που υπαγορεύτηκαν κατά την εφαρμογή του σχεδίου «Αθηνά» και την μετάφραση της Πληροφοριακής Δομής του ΑΤΛΑ. Παράλληλα, παρουσιάζεται συνοπτικά το περιβάλλον διαχείρισης που αποτελεί το βασικό εργαλείο του Γραφείου Αρωγής Χρηστών για την υποστήριξη των χρηστών και την καταγραφή των συμβάντων του προγράμματος καθώς και η διαδικασία ελέγχου αυτού για την αποδοτικότερη λειτουργία του συστήματος. Τέλος, παρουσιάζεται η διαδικασία δοκιμών των σεναρίων ελέγχου των εφαρμογών.
Licencee
Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας Α.Ε. / Ε.Δ.Ε.Τ. Α.Ε
Contractor
Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας Α.Ε. / Ε.Δ.Ε.Τ. Α.Ε
Contractor
Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας Α.Ε. / Ε.Δ.Ε.Τ. Α.Ε
Πράξη «Σύστημα Κεντρικής Υποστήριξης της Πρακτικής Άσκησης Φοιτητών ΑΕΙ» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» Υποέργο 1: Σύστημα Κεντρικής Υποστήριξης της Πρακτικής Άσκησης Φοιτητών ΑΕΙ Τίτλος παραδοτέου:Οργάνωση και λειτουργία Γραφείου Αρωγής Χρηστών