Συναλλαγές καταναλωτικής πίστης και εμπορικές μμε Στόχος είναι η παροχή γνώσεων και πληροφοριών για: ➜ Τα πιστωτικά ιδρύματα και τις χορηγήσεις δανείων ➜ Τον ορισμό και τις μορφές καταναλωτικής πίστης, καθώς και το νομικό πλαίσιο που τις διέπει ➜ Τον ρόλο των ΜΜΕ για την οικονομία καθώς και τις διακρίσεις των ΜΜΕ σε κατηγορίες ➜ Τις διαδικασίες χρηματοδότησης των ΜΜΕ και τις βασικές αρχές σύμφωνα με τις οποίες πραγματοποιούνται ➜ Τα ποσοτικά στοιχεία των επιχειρήσεων όπως: ισολογισμός και κατάσταση αποτελεσμάτων χρήσης, ταμειακές ροές, κυκλοφοριακή ταχύτητα (αποθεμάτων, ενεργητικού, παγίων κλπ), καλύμματα /εξασφαλίσεις ➜ Το εξωτερικό επιχειρησιακό περιβάλλον, το εσωτερικό επιχειρησιακό περιβάλλον καθώς και τον τρόπο με τον οποίο αυτά συνδέονται με την αξιολόγηση της επιχείρησης ➜ Τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των ειδών χρηματοδότησης μιας επιχείρησης Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επιχειρηματίες που θέλουν να λάβουν τη σωστή απόφαση χρηματοδότησης της επιχείρησής τους, η οποία θα συμβάλει στη λήψη σωστών επιχειρηματικών αποφάσεων για το μέλλον της.
Καταναλωτική πίστη, Δάνεια, Πιστωτικές κάρτες, Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, Πιστωτικός κίνδυνος, Είδη χρηματοδοτήσεων, Τραπεζικός δανεισμός, Εγγυητικές επιστολές, Leasing, Venture Capital
Education Level
Δια Βίου Εκπαίδευση και Κατάρτιση
Typical Age Range
18+
Intended User Role
Student
Notes
Το εγχειρίδιο της παρούσας Ενότητας «Συναλλαγές καταναλωτικής πίστης και εμπορικές ΜΜΕ»» συνδυάζεται με ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα και ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό.