Περιλαμβάνονται επιστημονικά άρθρα κι άλλες σχετικές έρευνες που αφορούν την διάκριση των φύλων ήδη απο την προσχολική ηλικία: 1)Νικολέττα Γκλιάου: «Η μέθοδος project», Σύχρονο νηπιαγωγείο, 14-19 2)Νικολέττα Γκλιάου: «Λογοτεχνία και διαθεματικότητα στα προγράμματα σπουδών του νηπιαγωγείου», Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεµάτων, Τευχ. 7, 2002 3)Αναστασία Οικονοµίδου «Τελικά, τα αγόρια κλαίνε; Έµφυλες ταυτότητες στη λογοτεχνία για µικρές ηλικίες: µία πρώτη προσέγγιση», Κείµενα, Τεύχ. 1, 2004 4)Μαρία Μανώλη: «Αναπαραστάσεις των φύλων στα παιδικά αναγνώσµατα του νηπιαγωγείου και του δηµοτικού σχολείου» 5)Μαρία Γκασούκα: «Οι διακρίσεις αρχίζουν νωρίς – Οικογένεια και Φύλο»
Licencee
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Contractor
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Ειδικό υποστηρικτικό υλικό, στο πλαίσιο του έργου "Παραγωγή βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία". Στη υλοποίηση του έργου εμπλέκεται διδακτικό και επιστημονικό προσωπικό του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), του Παντείου Πανεπιστημίου και του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (ΠΙ)
Type
Text (Article, Other)
Scientific Coordinator
Μαραγκουδάκη, Ελένη
Project URL
http://www.isotita-epeaek.gr/welcome.htm
Project Notes
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ-2000-2006 – Μέτρο 4.1 – Ενέργεια 4.1.1 "Προγράμματα υποστήριξης αρχικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης γυναικών" – Κατηγορία Πράξης 4.1.1.δ "Παραγωγή βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία"