|
Abstract | Περιλαμβάνονται άρθρα σχετιζόμενα με τη βία κατά των γυναικών και γενικότερα με τα δικαιώματα των γυναικών, δημοσιευμένα στις παρακάτω εφημερίδες & ένθετα ως εξής: 1) Εφημερίδα Το Βήμα ▪ «Ανθόσπαρτος βίος» γεμάτος προβλήματα, 09/02/1997 ▪ H «πάλη των φύλων» δεν είχε νικητή, 19/12/1999 ▪ Οι «φεμινίστριες του Ισλάμ», 14/03/1999 ▪ «Τα πιο θλιβερά ρεκόρ του πλανήτη είναι γένους θηλυκού», 08/03/1998 ▪ «Οι γυναίκες της Καμπούλ πίσω από το πέπλο», 26/04/1998 ▪ Το «τείχος του αίσχους» ανάμεσα στα δύο φύλα, 08/03/1998 ▪ «Βιομηχανία παιδικής εργασίας», ΒΗΜΑDONNA, 17/12/2006 ▪ «Ενα κανάλι μόνο για γυναίκες στον ανδροκρατούμενο αραβικό κόσμο», ΒΗΜΑDONNA, 26/11/2006 ▪ «Κοσσυφοπέδιο», ΒΗΜΑDONNA 2) Εφημερίδα Ελευθεροτυπία ▪ «Η κρυφή αμαρτία της παρενόχλησης», 09/07/2001 ▪ «Πρωταθλητές οι μορφωμένοι στις κακοποιήσεις γυναικών», 12/05/2001 ▪ «Λιθοβολισμοί σε Δύση και Ανατολή», 25/5/2003 ▪ «Η δικαίωση της μπούρκας», 12/1/2003 ▪ «Γυναίκες και ίσες ευκαιρίες», 17/03/2004 ▪ «Η Φούλα που εκτόπισε την Μπάρμπι», 05/10/2005 ▪ «Ορφανή» ισότητα- Ροζα Παρκς, 26/10/2005 ▪ «Οι αληθινές γκέισες», 15/01/2006 ▪ Αϊριν Χαν: «Πρέπει να αλλάξουμε τον κόσμο», 17/09/2006 ▪ «Νέος νόμος για τη σεξουαλική παρενόχληση», 09/09/2006 ▪ «Ο νέος νόμος για την ενδοοικογενειακή βία», 22/10/2006 ▪ «Μπλόκο στο τράφικινγκ», 05/11/2006 ▪ «Συσχετισμοί ισχύος», 12/02/2006 ▪ «Δύο φορές θύματα οι γυναίκες», ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ, 25/02/2007 3) Εφημερίδα Τα Νέα ▪ «Δικαιώματα αποκτούν οι γυναίκες στην Αίγυπτο», 22/04/2000 ▪ «Δεκάδες κακοποιημένες Ιρανές σκότωσαν τους συζύγους τους», 27/07/2002 ▪ «Η Άννα Φρανκ του Αφγανιστάν», 12/01/2002 ▪ Το «μέσα» και το «έξω» της Tεχεράνης, 19/2/2005 ▪ H κραυγή της «Tατιάνας» στον ΟHE, 07/08/2006 ▪ «Λιθοβόλησαν 22χρονη μέχρι θανάτου με τον νόμο της σαρίας», 24/10/2006 4) Εφημερίδα Η Αυγή ▪ «Διαστάσεις της φτώχειας και της βίας κατά των γυναικών», 24/11/2006 ▪ «Οι γυναίκες μπροστά στη βία και στο πόλεμο», 24/11/2006 5) «Γυναικεία ψήφος», Εφημερίδα Ποντίκι, 16.2.2006. Πολλά από τα παραπάνω διατίθενται επίσης, μέσω των ιστοσελίδων του έργου (http://www.isotita-epeaek.gr). |
Licencee | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
Contractor | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
Language | Greek | Extent | 136 pages |
Alternative Web page | http://www.isotita-epeaek.gr/articles.htm http://www.isotita-epeaek.gr/imera_tis_ginaikas.htm |
Subject | οργάνωση της εκπαίδευσης εκπαιδευτική πολιτική ισότητα των φύλων γυναικείο κίνημα αγώνας κατά των διακρίσεων δικαιώματα της γυναίκας δικαιώματα του ανθρώπου κοινωνικά δικαιώματα βία πόλεμος σεξουαλική παρενόχληση λαθρεμπόριο προσώπων ενδοοικογενειακή βία ίση μεταχείριση κοινωνική ανισότητα φυλετικές διακρίσεις θέση της γυναίκας πολιτικά δικαιώματα πολιτική συμμετοχή υποχρεωτική ψήφος νομοθεσία |
Keywords | Βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό, Υποστηρικτικό υλικό, Φύλα, Γυναίκες, Φεμινισμός, Φυλετική ισότητα, Φτώχεια, Σεξουαλική εκμετάλλευση, Φεμινίστρις, Ίσες ευκαιρίες, Ανισότητες, Ανθρώπινα δικαιώματα, Θεμελιώδη δικαιώματα, Γυναικεία ψήφος, Οικογενειακή βία, Σωματεμπορία, Ινδία, Ισλάμ, Αιγυπτος, Ιράν, Αφγανιστάν, Τεχεράνη, Λιθοβολισμοί | Education Level | Υποχρεωτική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση | Intended User Role | Student Professor | Notes | Ειδικό υποστηρικτικό υλικό, στο πλαίσιο του έργου "Παραγωγή βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία". Στη υλοποίηση του έργου εμπλέκεται διδακτικό και επιστημονικό προσωπικό του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (ΠΙ). |
Type | Text (Newspaper article, Newspaper Insets article, Education ) | Scientific Coordinator | Μαραγκουδάκη, Ελένη |
Project URL | http://www.isotita-epeaek.gr/welcome.htm |
Project Notes | ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ-2000-2006 – Μέτρο 4.1 – Ενέργεια 4.1.1 "Προγράμματα υποστήριξης αρχικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης γυναικών" – Κατηγορία Πράξης 4.1.1.δ "Παραγωγή βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία" |
|