Στόχος της παρούσας εσωτερικής αξιολόγησης είναι η συλλογή και η επεξεργασία στοιχείων αναφορικά με το περιεχόμενο και τις τυχόν δυσκολίες, ασάφειες ή τις ελλείψεις του βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο θα παραχθεί και θα εφαρμοστεί πιλοτικά στα σχολεία που θα επιλεγούν. Η συλλογή και η επεξεργασία των σχετικών στοιχείων θα αναδείξουν εάν το υλικό που θα εφαρμοστεί πιλοτικά, χρήζει ή όχι διορθώσεων και σε ποια σημεία. Ακόμη, εάν είναι ελλιπές ως προς τις θεματικές και υπάρχει ανάγκη εμπλουτισμού του με κάποιες επιπλέον. Η συλλογή των απαραίτητων σχετικών στοιχείων θα γίνει κυρίως με ημερολόγια παρακολούθησης εφαρμογής του υλικού και ερωτηματολόγια για τους/τις εκπαιδευτικούς και για τους/τις μαθητές/τριες. Τα παραδοτέα του τρέχοντος πακέτου εργασίας είναι τα ακόλουθα: 1) Ερωτηματολόγια: Αφορά στο σχεδιασμό των ερωτηματολογίων, 2) Συμπληρωμένα Ερωτηματολόγια: Αφορά το σύνολο των ερωτηματολογίων που συμπληρώνουν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές που συμμετέχουν στην πιλοτική εφαρμογή, 3) Έκθεση Αξιολόγησης: Αφορά την εκπόνηση της Έκθεσης Αξιολόγησης της πιλοτικής εφαρμογής του υλικού στα νηπιαγωγεία και στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Contributor
Research Team Member: Βασιλείου, Ελένη
; Καναβέλη, Ελιάνα
; Παλιεράκη, Καλλιόπη
; Σούρλου, Ευλαμπία
Monitor or Contractor: Μαυρογιώργος, Γιωργος
Licencee
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Contractor
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ-2000-2006 – Μέτρο 4.1 – Ενέργεια 4.1.1 "Προγράμματα υποστήριξης αρχικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης γυναικών" – Κατηγορία Πράξης 4.1.1.δ "Παραγωγή βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία"