Στην παρούσα εισήγηση παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μιας διδασκαλίας για το μάθημα της Χημείας βασισμένη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα (Α.Π.), όσο αφορά το βαθμό επίτευξης των διδακτικών στόχων απο την πλευρά των μαθητών , με κυρίαρχη τη διάθεση καταγραφής παρατηρήσεων σχετικών με την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού αλλά και πιθανών προτάσεων για την αναμόρφωση του Α.Π.
Πρόκειται για υλικό από το 10ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Ένωσης Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ): Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, 2000 Πρακτικά σελ. 39
Type
Text (Conference or workshop item (Paper))
Project Notes
Το Πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το "Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης" (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ., Ενέργεια 3.2.α) του ΥΠΕΠΘ (Β' και Γ' ΚΠΣ, 1998-2003).