Η συγκεκριμένη μελέτη αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την διαμόρφωση ενός εθνικού συστήματος παρακολούθησης δεικτών για την εκπαίδευση, την κατάρτιση και τη δια βίου μάθηση. Η διαμόρφωση ενός τέτοιου συστήματος οφείλει να είναι εναρμονισμένη με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά συστήματα στα πλαίσια της ευρωπαϊκής συνεργασίας, κάτι που σηματοδοτεί ότι οι προδιαγραφές υλοποίησης του θα πρέπει να είναι αφενός μεν υλοποιήσιμες στην ελληνική πραγματικότητα, αφετέρου δε ευέλικτες και συμβατές με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.