Το παρόν έγγραφο περιέχει τα παραδοτέα που αφορούν το έργο «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία, (Γ΄ ΚΠΣ, ΕΠΕΑΕΚ, Μέτρο 2.1, Ενέργεια 2.1.1, Κατηγορία Πράξεων 2.1.1 θ)» του ΠΑΚΕ Αττικής και Στερεάς Ελλάδας: Παραδοτέο 1 «Αναφορά προπαρασκευαστικών ενεργειών» Παραδοτέο 2 «Έντυπα Υλοποίησης Προγράμματος» Παραδοτέο 3 «Αναφορά Εσωτερικής Αξιολόγησης » Παραδοτέο 4 «Πορίσματα και πρακτικά ημερίδας παρουσίασης έργου και διάχυσης αποτελέσματος των ΠΑΚΕ Αττικής και Στερεάς Ελλάδας » Επίσης περιέχει τις δημοσιεύσεις σε συνέδρια : 1. Gasparinatou A., Grigoriadou M., “The Impact of Different Learning Styles on Learners’ Studying Preferences in the Domain of Computer Local Networks”. Proceedings of the IADIS International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2008). Freiburg, Germany, 13-15 October2008, pp. 270-277. 2. Gasparinatou A., Tsaganou G., Grigoriadou M. “Enhancing Learning from Informatics Texts”. Proceedings of the IADIS International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2008). Freiburg, Germany, 13-15 October2008, pp. 245-252. 3. Gouli E., Gogoulou A., Alexopoulos A. & Grigoriadou M. (2008). “Exploiting COMPASS as a tool for teaching and learning”. Proceedings of the Third International Conference on Concept Mapping 2008, Helsinki, Finland Volume