Η διερεύνηση της κοινωνικής αποδοχής ή απόρριψης της εκπαιδευτικής πραγ-ματικότητας εκ μέρους των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων αποτέλεσε βασικό στόχο αυτού του πεδίου. Παρά τις δυσκολίες προσέγγισης διαπιστώθηκε ότι οι ιδιότητες και τα κοινωνικά χαρακτηριστικά των αποδεκτών, μαζί με τη σχολική εμπειρία και την κουλτούρα τους, έτσι όπως διαμορφώνονται από την αλληλεπίδραση κοινωνικών και ατομικών παραγόντων, προσδιορίζουν τις εκτιμήσεις τους. Οι αρνητικές εκτιμήσεις για τον εκπαιδευτικό ρόλο του σχολείου και τη μαθησιακή διαδικασία συνυπάρχουν με τις θετικές εκτιμήσεις για τον παιδαγωγικό και κοινωνικοποιητικό του ρόλο. Ο συνδυασμός των παραπάνω με τους παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα της εκπαίδευσης παρουσιάζει ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον.
Research Team Head: Γκιζελή, Βίκα Δ.
Research Team Member: Κουμάνταρη, Ευγενία
; Μπογδάνου, Δόμνα
; Παληός, Γεώργιος
; Σκαλτσάς, Ηλίας
Editor: Φρυδά, Ευαγγελία
Monitor or Contractor: Βλάχος, Δημήτριος
Monitor or Contractor: Δαγκλής, Ιωάννης Α.
Licencee
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Contractor
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.Τμήμα Ποιότητας της Εκπαίδευσης
Publisher
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Source
Εκπαίδευση και ποιότητα στο ελληνικό σχολείο: Πρακτικά διημερίδων, Αθήνα, Ίδρυμα Ευγενίδου, 20-21 Μαρτίου 2008 & Θεσσαλονίκη, Πολυτεχνική Σχολή ΑΠΘ, 17-18 Απριλίου 2008, 66-76