Η κατανόηση, με εργαλείο την έρευνα, του σύνθετου κοινωνικού πλαισίου μέσα στο οποίο λειτουργούν οι εμπλεκόμενοι είναι αναγκαία προκειμένου να γίνει εις βάθος κατανοητός ο τρόπος λειτουργίας τους και εντός της σχολικής μονάδας. Βασική εστίαση, βέβαια, της εκπαιδευτικής έρευνας είναι η σχολική μονάδα και οι εμπλεκόμενοι με αυτή. Η διεξαγωγή ερευνών ανά τακτά χρονικά διαστήματα μπορεί να διαγνώσει τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των εμπλεκομένων και να αξιολογήσει τις όποιες παρεμβάσεις, τόσο πριν όσο και μετά την εφαρμογή τους. Η αγαστή συνεργεία ποσοτικών και ποιοτικών ερευνών και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων ως εργαλείο προβληματισμού μπορεί να προσδώσει τα μέγιστα δυνατά οφέλη.
Editor: Φρυδά, Ευαγγελία
Monitor or Contractor: Βλάχος, Δημήτριος
Monitor or Contractor: Δαγκλής, Ιωάννης Α.
Licencee
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Contractor
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.Τμήμα Ποιότητας της Εκπαίδευσης
Publisher
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Source
Εκπαίδευση και ποιότητα στο ελληνικό σχολείο: Πρακτικά διημερίδων, Αθήνα, Ίδρυμα Ευγενίδου, 20-21 Μαρτίου 2008 & Θεσσαλονίκη, Πολυτεχνική Σχολή ΑΠΘ, 17-18 Απριλίου 2008, 62-65