Το κείμενο, αναφέρεται στο θεσμό της Δικαιόχρησης (Franchising), ο οποίος ορίζεται ως ο ειδικός τύπος συμφωνίας με τον οποίο μια επιχείρηση (Δικαιοπάροχος ή Δότης Franchisor) παραχωρεί σε άλλη επιχείρηση (Δικαιοδόχο ή Λήπτης-Franchisee), έναντι άμεσου ή έμμεσου οικονομικού ανταλλάγματος, το δικαίωμα εκμετάλλευσης συνόλου δικαιωμάτων πνευματικής ή βιομηχανικής ιδιοκτησίας με σκοπό την παραγωγή ή και εμπορία ορισμένων ειδών προϊόντων ή και υπηρεσιών. Γίνεται αναφορά στις διάφορες μορφές δικαιόχρησης, στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του θεσμού και παρουσιάζεται το περιβάλλον Franchising στην Ελλάδα.