Το παρόν τεύχος εκπονήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων ΕΠΕΑΕΚ για την καλλιέργεια της επιχειρηματικότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση, με αποδέκτες κατ’ αρχήν τους προπτυχιακούς σπουδαστές των πέντε προπτυχιακών Τμημάτων Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.που συμμετέχουν στην υλοποίηση του αντίστοιχου Προγράμματος κατά το ακαδ. έτος 2006-07 και για αυτούς που θα συμμετάσχουν στο μέλλον στο Πρόγραμμα. Απευθύνεται όμως και σε όλους τους σπουδαστές της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και σε κάθε ενδιαφερόμενο (φοιτητές, διδάσκοντες κλάδους της παιδαγωγικής επιστήμης, εκπαιδευτικούς, ασχολούμενους με την επιχειρηματικότητα), οι οποίοι θα ήθελαν να έχουν σε ευσύνοπτη μορφή την απάντηση στο ερώτημα κατά πόσον η επιχειρούμενη προσπάθεια για την καλλιέργεια του επιχειρηματικού πνεύματος στους νέους ανθρώπους στο πλαίσιο της εκπαίδευσης και ιδίως στους μαθητές, έχει ένα παρελθόν στη θεωρία και στην πράξη. Πρόκειται για μια πρωτότυπη και εναλλακτική οδό προσπέλασης της ιστορίας της Παιδαγωγικής, μέσω της διαθεματικής προσέγγισης των παιδαγωγικών ιδεών που σχετίζονται με την επιχειρηματικότητα.