Full text | Date | Title | Organisation |
 | 2008 | Αγορά εργασίας και παιδεία | - |
 | 2006 | Αναβάθμιση και επέκταση του θεσμού της εκπαίδευσης ατόμων με σοβαρά προβλήματα υγείας, που βρίσκονται για μεγάλο χρονικό διάστημα σε νοσηλευτικά ιδρύματα ή στο σπίτι, στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Σεμινάριο εξειδίκευσης | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας/ Αναπτυξιακών και Κινητικών Διαταραχών |
 | 2005 | Αναβάθμιση και επέκταση του θεσμού της εκπαίδευσης ατόμων με σοβαρά προβλήματα υγείας, που βρίσκονται για μεγάλο χρονικό διάστημα σε νοσηλευτικά ιδρύματα ή στο σπίτι, στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Σεμινάριο επιμόρφωσης | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας/ Αναπτυξιακών και Κινητικών Διαταραχών |
 | - | Ανθρώπινα δικαιώματα: Οικογενειακό δίκαιο: Βιβλίο σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2008 | Επιμόρφωση εκπαιδευτικών – γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Εργαστήριο Κλινικής Νευροφυσιολογίας Π.Γ.Ν.Θ. «ΑΧΕΠΑ» |
 | 2004 | Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Ανθρώπινες σχέσεις | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας |
 | 2004 | Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Άνθρωπος και φύση. Άνθρωπος και ζώα | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας |
 | 2004 | Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Όταν μεγαλώσω, θέλω να γίνω... | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας |
 | 2004 | Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Παρουσιάζω πρόσωπα και πράγματα | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας |
 | 2004 | Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Πραγματικές και φανταστικές ιστορίες | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας |
 | 2004 | Κείμενα: Καταλαβαίνω και γράφω: Τρόπος ζωής | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας |
 | 2008 | Μελέτη δια βίου μάθηση και αναπηρία | - |
 | 2011 | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και κοινωνικών επιστημών: Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής: Περιγραφή του επιστημονικού αντικειμένου του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
 | - | Πολιτιστικός Τουρισμός – Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
 | - | Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες: Θεωρητικό πλαίσιο | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο |
 | - | Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες στο Δημοτικό: Σχέδια διδασκαλίας για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο |
 | - | Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα μαθηματικά στο Γυμνάσιο: Σχέδια διδασκαλίας για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (τεύχος Α') | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο |
 | - | Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα μαθηματικά στο Γυμνάσιο: Σχέδια διδασκαλίας για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (τεύχος Β') | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο |
 | - | Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τις φυσικές επιστήμες στο Γυμνάσιο: Σχέδια διδασκαλίας και υποστηρικτικό υλικό για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο |
 | - | Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της γλώσσας στο Γυμνάσιο: Διαθεματικό πλαίσιο και σχέδια διδασκαλίας (Τεύχος Α') | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο |