Full text | Date | Title | Organisation |
| 2011 | Strong Performers and Successful Reformers in Education: Education Policy Advice for Greece = Καλύτερες Επιδόσεις και Επιτυχείς Μεταρρυθμίσεις στην Εκπαίδευση: Προτάσεις για την Εκπαιδευτική Πολιτική στην Ελλάδα | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| 2008 | Ανάλυση προϋποθέσεων και συνθηκών εφαρμογής συστήματος σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς και στη δια βίου εκπαίδευση | - |
| 2004 | Αντωνυμίες | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
| 2013 | «Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση: μύθος που μπορεί να γίνει πραγματικότητα;»: Πρόγραμμα [Ημερίδας] | Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών |
| 2013 | Δελτίο Τύπου [της Ημερίδας "Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση: μύθος που μπορεί να γίνει πραγματικότητα;"] | Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών |
| 2004 | Επίθετο | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
| 2014 | Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή: Πρόταση νέου Προγράμματος Σπουδών για το μάθημα Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Γ΄ Γυμνασίου | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | Μαθηματικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο): Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων» | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2010 | Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου Σχολείου του 21ου αιώνα: Π1. Καταγραφή και κριτική ανάλυση του σχετικού υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου: Αριθμός Έκδοσης: ΕΚΕΤΑ – ΙΜΕΤ – ΕΜ – Β – 2010 – 4 | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| 2011 | Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου Σχολείου του 21ου αιώνα: Π2.1 Περιγραφή και ανάλυση του υφιστάμενου έργου μεταφοράς μαθητών σε όλες τις περιφέρειες της χώρας: Αριθμός Έκδοσης: ΕΚΕΤΑ – ΙΜΕΤ – ΕΜ – Β – 2011 – 1 | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| 2011 | Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου Σχολείου του 21ου αιώνα: Π3. Πρόβλεψη και ανάλυση του μελλοντικού έργου μεταφοράς μαθητών σε όλες τις περιφέρειες της χώρας για την περίοδο 2011-2014: Αριθμός Έκδοσης: ΕΚΕΤΑ – ΙΜΕΤ – ΕΜ – Β – 2011 – 2 | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| 2011 | Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου Σχολείου του 21ου αιώνα: Π4. Διαμόρφωση και αξιολόγηση εναλλακτικών προτεινόμενων συστημάτων διαχείρισης και υλοποίησης της μεταφοράς μαθητών: Αριθμός Έκδοσης: ΕΚΕΤΑ – ΙΜΕΤ – ΕΜ – Β – 2011 – 3 | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| 2011 | Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου Σχολείου του 21ου αιώνα: Π5. Σχεδιασμός πιλοτικής εφαρμογής, σε επιχειρησιακό επίπεδο, του βέλτιστου συστήματος διαχείρισης και υλοποίησης μεταφοράς μαθητών: Αριθμός Έκδοσης: ΕΚΕΤΑ – ΙΜΕΤ – ΕΜ – Β – 2011 – 4 | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Αρχές Φυσικών Επιστημών (Τάξη: Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Βιολογία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων (Τάξη: Α΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο (Τάξεις: Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός (Τάξη: Α΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων»: Επιστημονικό Πεδίο: Γλώσσα-Λογοτεχνία: Διδακτικό Μαθησιακό Αντικείμενο/Τάξη/επίπεδο εκπαίδευσης: Νεοελληνική Γλώσσα Δημοτικού & Γυμνασίου,
Νεοελληνική Λογοτεχνία Δημοτικού & Γυμνασίου, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία Γυμνασίου | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |