A- Ao A+
GR
Browse by "Keywords" : "Εικαστικά"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 1 to 15 of 15

Full textDateTitleOrganisation
2004Αναλυτικά προγράμματα διδασκαλίας μαθημάτων για κωφούς και βαρήκοους μαθητές.Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
-Αναλυτικά προγράμματα σπουδών για μαθητές με αυτισμό.Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
-Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών υποχρεωτικής εκπαίδευσης για μαθητές με μέτρια και ελαφρά νοητική καθυστέρηση.Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2004Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (Α.Π.Σ.) Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.)Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2004Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών για τις κινητικές αναπηρίες όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2004Εικόνες με σχετικές οδηγίες για την ενίσχυση του προφορικού λόγου των νηπίων: Κοινά βιώματα από την οπτική της ετερότητας.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2009Μελέτη ωρίμανσης δράσεων Παιδείας και Πολιτισμού στο Ε.Π. “Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση” του ΕΣΠΑ 2007-2013: Ανάπτυξη-Διαμόρφωση Προγράμματος Έργων και Δράσεων (Παραδοτέο Β΄Φάσης Β΄τεύχος)-
2009Μελέτη ωρίμανσης δράσεων Παιδείας και Πολιτισμού στο Ε.Π. “Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση” του ΕΣΠΑ 2007-2013: Οριζόντια και Κάθετη Ανάλυση – Σχέσεις και συνέργιες με τρίτους φορείς (Παραδοτέο Β΄ Φάσης Α’ τεύχος)-
2015Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Καλλιτεχνική Παιδεία (Τάξη: Α΄): Γενικό ΛύκειοΥπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
2004Παιδαγωγικά παιχνίδια: Τεύχος Β: Παιχνίδια-δραστηριότητες συνεργασίας, επίλυσης συγκρούσεων ΙΙ.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2011Πρόγραμμα Σπουδών για το "Νέο Σχολείο": πεδίο: Πολιτισμός - Δραστηριότητες Τέχνης για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση (πρόταση β')Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
2014[Πρόγραμμα Σπουδών]: Επιστημονικό Πεδίο: Τέχνες - Πολιτισμός: Διδακτικό Μαθησιακό Αντικείμενο: Εικαστική αγωγή: Τάξεις: Α΄- ΣΤ΄ Δημοτικού & A΄- Γ΄ Γυμνασίου: [πρόταση α΄]Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
2014[Πρόγραμμα Σπουδών]: Επιστημονικό Πεδίο: Τέχνες - Πολιτισμός: Διδακτικό Μαθησιακό Αντικείμενο: Εικαστική αγωγή: Τάξεις: Α΄- ΣΤ΄ Δημοτικού & A΄- Γ΄ Γυμνασίου: [πρόταση β΄]Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
2015Πρόγραμμα Σπουδών: Καλλιτεχνική Παιδεία (Τάξη: Α΄): Γενικό ΛύκειοΥπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
2011Το νέο πρόγραμμα σπουδών για το μάθημα των Εικαστικών στην υποχρεωτική εκπαίδευση: Οδηγός εκπαιδευτικού: Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, ΓυμνάσιοΥπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής



Showing results 1 to 15 of 15