Full text | Date | Title | Organisation |
| 2008 | Αξιολόγηση προγραμμάτων, υπηρεσιών και δομών | - |
| 2013 | «Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση: μύθος που μπορεί να γίνει πραγματικότητα;»: Πρόγραμμα [Ημερίδας] | Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών |
| 2008 | Αξιολόγηση του των υπερμεσικών ψηφιακών εφαρμογών με έμφαση στην αξιολόγηση της προόδου μαθητών που τις χρησιμοποίησαν και στην αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
| 2005 | Αξιολόγηση υλοποιούμενων έργων, ανίχνευσης αναγκών και σχεδιασμού μελλοντικών παρεμβάσεων της ενέργειας 1.1.1 του ΕΠΕΑΕΚ για την διαπολιτισμική εκπαίδευση: Τελική έκθεση | - |
| 2008 | Αποκλίνουσες συμπεριφορές – Διαχείριση κρίσεων στο σχολείο | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Πολιτικής |
| 2007 | Αρχαία ιστορια: Από τους πρώτους ανθρώπους ως την ίδρυση της Κωνσταντινούπολης (330 π.Χ.): Α' Γυμνασίου | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2009 | Ας ανοίξουμε τον Ασκό του Αιόλου | Εθνικό Ίδρυµα Νεότητας (ΕΙΝ). Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας |
| - | Ασκήσεις χρήσης λεξικού | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2008 | Ασφάλεια και υγιεινή στον Η/Υ | - |
| 2003 | Αφίσα: «Το δέντρο της Τεχνολογίας» | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
| 2007 | Βασική γραμματική της ελληνικής | Ε.Κ. «Αθηνά».Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου (ΙΕΛ) |
| 2003 | Βιβλίο που μιλάει για την Τεχνολογία | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
| 2007 | Βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό για τα σχολικά εγχειρίδια μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης. Γυμνάσιο: Συμπληρωματικά φυλλάδια των σχολικών εγχειριδίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό για τα σχολικά εγχειρίδια μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης. ΕΠΑ.Λ./ΕΠΑ.Σ.: Συμπληρωματικά φυλλάδια των σχολικών εγχειριδίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό για τα σχολικά εγχειρίδια μαθημάτων θεωρητικής κατεύθυνσης. Γενικό Λύκειο: Συμπληρωματικά φυλλάδια των σχολικών εγχειριδίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό για τα σχολικά εγχειρίδια μαθημάτων θεωρητικής κατεύθυνσης. Γυμνάσιο: Συμπληρωματικά φυλλάδια των σχολικών εγχειριδίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό για τα σχολικά εγχειρίδια μαθημάτων θεωρητικής κατεύθυνσης. ΕΠΑ.Λ./ΕΠΑ.Σ.: Συμπληρωματικά φυλλάδια των σχολικών εγχειριδίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Γραμματική και διδασκαλία: Γλωσσικές ασκήσεις: Μέρος 1ο | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2007 | Γραμματική και διδασκαλία: Γλωσσικές ασκήσεις: Μέρος 3ο | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2007 | Γραμματική και διδασκαλία: Οδηγίες για τις γλωσσικές ασκήσεις | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |