Full text | Date | Title | Organisation |
| - | Ελληνική Γλώσσα και επικοινωνία Ι – Γενική θεματολογία | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| - | Ελληνική Γλώσσα και επικοινωνία ΙΙ – Γενική θεματολογία | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2004 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στην εκπαίδευση: Προβληματισμοί για τη διαρροή | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: 1η έκθεση αξιολόγησης | Omas Synergon Ltd |
| 2008 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: 2η έκθεση αξιολόγησης | Omas Synergon Ltd |
| 2003 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο - Θα γίνει η θεωρία; | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες. Πρακτικά επιστημονικού συνεδρίου, Ιωάννινα, 9-10 Μαϊου 2003. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2008 | 'Ενταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: Υποέργο 10 Εξωτερική αξιολόγηση του προγράμματος. | Omas Synergon Ltd |
| 2003 | Εξελίξεις στη εκπαίδευση των τσιγγανόπαιδων στο νομό Αχαΐας: Στάσεις εκπαιδευτικών. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Ετερότητα στη Σχολική Τάξη και Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών: η περίπτωση των Τσιγγανοπαίδων | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου |
| 2003 | Η αμηχανία μπροστά στον τοίχο: Το πρόγραμμα και οι κοινότητες των τσιγγάνων. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Η Γλώσσα: Για τον εκπαιδευτικό | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Η διοικητική ανομία ως παράγοντας ακύρωσης εκπαιδευτικών αλλαγών. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Η εικόνα των τσιγγάνων στον ημερήσιο τύπο: Μια πρώτη προσέγγιση. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Η εκπαιδευτική ένταξη παιδιών µε ρόµικη προέλευση: θεωρία, εµπειρία, προοπτικές | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Η εκπαιδευτική κατάσταση στις τάξεις υποδοχής και στα φροντιστηριακά τμήματα. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Η εμπειρία από το νομό Ξάνθης | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Η εξέλιξη της κοινωνικο-οικονοµικής κατάστασης των τσιγγάνων στην Ελλάδα: Ανίχνευση των παραµέτρων µεταβολής και διατήρησης της πολιτισµικής ταυτότητας στο παράδειγµα των τσιγγάνων της Αγίας Βαρβάρας | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Η επιμόρφωση των εμπλεκομένων με την εκπαίδευση των τσιγγανόπαιδων φορέων στα πλαίσια μιας διαπολιτισμικής παιδαγωγικής. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Η εφαρμογή του Προγράμματος "Εκπαιδευτική Ένταξη Τσιγγανοπαίδων" στο νομό Ροδόπης. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |